Zaposlenici i zaposlenice gradskih i općinskih uprava, pored izvršavanja administrativnih poslova, imaju zadaću da aktivno učestvuju u pružanju podrške svim članovima o članicama lokalne zajednice te preduzetnicima i preduzetnicama koje djeluju na njenom području. Transparentnost administracije i mjesnih zajednica je ključna vrijednost koju uprava treba baštiniti. Kapacitete i stručnost naših službenika i službenica neophodno je staviti na raspolaganje svima u zajednici. Osim osnovnih administrativnih usluga, građani i građanke trebaju imati pristup pravnim savjetima, pomoći pri prijavama za projekte te svim drugim vrstama podrške. Neophodno je potaknuti saradnju između lokalne uprave i građana i građanki kako bismo zajedno radili na unapređenju naše lokalne zajednice.
Otvorena komunikacija, saradnja i dijalog moraju biti temelj rada u administraciji, jer je samo kroz zajednički angažman moguće ostvariti pravednije i prosperitetnije društvo. Uz to, potrebno je pokrenuti proces digitalizacije i uspostaviti platforme za virtualnu komunikaciju i interakciju s građanima i građankama kako bi se olakšao pristup informacijama i uslugama, te kako bi se svima omogućilo učešće u donošenju odluka.
Pored toga, neophodno je uvesti eksternu reviziju i monitoring svih započetih projekata lokalne zajednice, radi utvrđivanja stanja pojedinih projekata i eventualnih smetnji za njihovu realizaciju. Također, neophodno je organizovati redovne javne konsultacije i tribine na kojima će građani i građanke moći iznijeti svoje prijedloge, ideje i zabrinutosti te aktivno učestvovati u oblikovanju politika i programa na lokalnom nivou. Tako ćemo osigurati inkluzivno i participativno upravljanje koje će odražavati stvarne potrebe i interese građana i građanki naše zajednice.